Garanti talebi: Adım adım talimatlar
Garanti döneminde bir kusurla mı karşılaştınız? Kalite standartlarımızla örtüşmeyen bu durum için özür dileriz!
Bu sorunu çözmek için bayinizle veya bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bizimle iletişime geçerseniz ürününüzü beş adımda değiştirebilirsiniz:
1. Paketleme
Lambayı nakliye için güvenli şekilde paketleyin. Varsa orijinal ambalajı kullanın. Korumak için lambayı birkaç gazete sayfasına sarın.
2. Makbuzu/faturayı ekleyin
Varsa makbuzu veya faturayı (aslını veya nüshasını) pakete ekleyin.
3. Doldurduğunuz şikayet formunu ekleyin
Tamamladığınız müşteri şikayet formunu (veya adresinizi, telefon numaranızı ve sorunun kısa tanımını içeren okunaklı şekilde yazılmış bir mektup) kutuya koyun.
İndirilebilir dosya: Müşteri şikayet formu (PDF)4. Mühürleyin ve adrese gönderin
Paketi mühürleyin ve adresimize gönderin. Ülkenizdeki iadeler için adresi bu listede bulabilirsiniz. Posta etiketini burada bulabilirsiniz:
İndirilebilir dosya: Posta etiketi (PDF)5. Paketi gönderin
Paketi bize gönderin - lütfen doğru posta pulunu yapıştırın. Sorununuzu en kısa sürede çözmeye çalışacağız.
Sorularınız var mı? Size yardım etmekten mutluluk duyarız. Bize e-posta göndermeniz yeterlidir: automotive-service@osram.com.